ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego i czasowegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego i czasowego

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego i czasowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko do spraw obywatelskich i działalności gospodarczej

Ogłoszono dnia: 2003-07-18 08:53:49

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Ilona Rzepka

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Skąpe
Parter, pok. nr 3

Telefon kontaktowy

068 3419212, 3419213, 3419227 wew. 28

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Skąpe
Parter, pok. nr 3

Wymagane Dokumenty

Opis
Do czynności wymeldowania wymagane jest osobiste stawiennictwo.
Informacje dodatkowe:
1. Wymeldowania osoby nieletniej dokonuje jego przedstawicel ustawowy lub prawny opiekun.
2. Jeżeli osoba nie przebywa w miejscu zameldowania na pobyt stały istnieje możliwość wymeldowania jej w drodze decyzji administracyjnej.
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej:
Osoba mająca interes prawny składa wniosek o wymeldowanie, w którym określa imię i nazwisko, adres zameldowania na pobyt stały oraz prawdopodobne miejsce zamieszkania osoby nie przebywającej pod adresem stałego zameldowania.
Jeżeli nie jest znane miejsce aktualnego pobytu tej osoby okres nie przebywania w miejscu zameldowania musi wynosić minimalnie 6 miesięcy.
Prowadzone na ten wniosek postępowanie administracyje ma na celu ustalenie faktu przebywania osoby wymeldowanej.
W przypadku udowodnienia tego faktu następuje wydanie decyzji o wymeldowaniu.
Odwołanie:
Od wydanej decyzji przysługuje stronom odwołanie do Wojejwody Lubuskiego w terminie 14 dni od dostarczenia tej decyzji za pośrednictwem organu, który ją wydał. Odwołanie należy opłacić znakiem skarbowym w wys. 5 zł.
W przypadku udowodnienia tego faku następuje wydanie decyzji o wymeldowaniu.

Przyjmowanie interesantów:
poniedziałek - piątek: 7.00 -15.00
 
Podstawa prawna
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz wyrok Trybunału Konstytucyjnego sygn. akt K. 20/01.
 
Wymagane dokumenty
1. dowód osobisty,
2. wypełniony druk - "Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego" lub odpowiednio - "Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego".

Czas realizacji

sprawa załatwiana jest niezwłocznie, a w przypadku wymeldowania w drodze decyzji administracyjnej termin uzależniony jest od przebiegu postępowania

Opłaty

1. podanie o wymeldowanie w drodze administracyjnej - 5 zł, 2. załącznik - 50 gr.
« powrót do poprzedniej strony